بی مقدمه...

بی مقدمه شروع شد

بی مقدمه...

بی مقدمه شروع شد

تپه های مارگالا ...

سلام؛

 دوست خوب همیشه غنیمت بوده. حالا فرقی نمی کنه حقیقی باشه یا مجازی. دو نفر از دوستان خوبی که من هر موقع سراغ فضای مجازی میام بالاخره چیزی برای خواندن دارند؛  یکی آقای دکتر ربولی و دیگری خانم ترانه هستند. قلمتون مانا. فعلاً که لقب پادشاه وبلاگستان از آن شماست...

خواستم بگم همین فعالیت های شما من را هم ترغیب کرد تا این هفته با تنبلی مبارزه کنم و شاید بعد از یک سال وقفه در کوه پیمایی، دوباره مسیر شماره 5 و زیبای مارگالا هیلز اسلام آبادِ پاکستان را طی کنم. 

صبح ساعت 05:30 بیدار شدم. آب و صبحانه مختصری آماده کردم و ساعت 06:00 زدم بیرون. دیگه مثل قدیما نبود که همه جا تاریک بود. در تابستان آفتاب زودترسر زده بود و وقتی به ورودی نزدیک شدم، پُر از ماشین بود. حس خوبی داشتم. تنهایی ، خلوت با خود ، طبیعت، سبزی و ...

این اولین تصویر از شروع مسیره. ابتدای مسیر که صاف تره را اینطوری پله پله درست کردن تا زیاد خسته نشید. در طول مسیر هم توصیه های لازم در مورد تمیز نگه داشتن کوه و طبیعت شده. الحق که تمیز نگه داشته شده. همون طوری که می بینید روی زمین هم مسافت مانده تا پایان مسیر و مسافت طی شده را تو چشمتون می کنن و شما تو دلت هی میگی پس کی میرسیم. از اینجا دیگه مسیر تا بالا شیب دار میشه.

صدای چه چه بلبل ها را حال می کنید. به به از این فضا. 

از اینجا شیب بصورت زیادی سربالایی میشه.

بخشی از مسیر که در کنار یک رودخانه طراحی شده. نفسم بالا نمیاد. شما تصور کنید کسی که یکسال کوه نره چه توقعی میشه داشت.

راه های میانبر اما ریسکی در مسیر

یکسال پیش این جای نماز ساخته نشده بود. اینجایی که اینقدر برگ ریخته ، من قبلاً نرمش هم می کردم. به نظرماین کلیپ‌ آخری را از دست ندید.

فعلاً.


نظرات 3 + ارسال نظر
لیمو دوشنبه 19 تیر‌ماه سال 1402 ساعت 10:24 ق.ظ https://lemonn.blogsky.com/

بله واقعا همینطوره. هر دو طوری مینویسن که تا میبینم به روز شده با دقت میخونم.
+ چه تصاویر زیبایی. طبیعت خیلی زیباست و واقعا هم روحیه رو تغییر میده به شرطی که مثل من دچار گزش و مصائبش نشید. بیشتر که راجع بهش خوندم؛ نوشته بودن توی فصول گرم این اتفاقات بیشتر میشه و باید مواظب خصوصا عقرب بود.

سلام. اتفاقاً یه نوع پشه های کوچکی هستند که اگر پوست و خون حساسی داشته باشید، در حد سوختگی ورم می کنه و قرمز میشه.
البته می تونید وقتی به طبیعت میرید از پمدهای قلمی ضد حشره استفاده کنید.

سارا دوشنبه 19 تیر‌ماه سال 1402 ساعت 10:57 ب.ظ http://15azar59.blogsky.com

چه تصویرهای قشنگی

ممنون

صبا جمعه 23 تیر‌ماه سال 1402 ساعت 04:59 ق.ظ http://gharetanhaei.blog.ir

عکس ها که واسه من باز نشد ولی ویدئو ها رو دیدم و خیلی قشنگ بودن!

جایی تو وبلاگ تون نوشتید چرا اونجا زندگی میکنید؟

سلام؛ خواهش می کنم.
درس و کار.

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد