بی مقدمه...

بی مقدمه شروع شد

بی مقدمه...

بی مقدمه شروع شد

مروری بر وبلاگ دوستان...

سلام. 

کم کم سال جدید در حال فرا رسیدنه. انشااله در سال نو به خواسته هاتون و بر اساس مصلحتتون دست پیدا کنید. در سال جاری با وبلاگ های شما همراه بودم. از شماها چیزهای زیادی آموختم. با خوشحالی شما شاد شدم و با ناراحتیتان غمگین. این تعارف نیست... اینک مروری مختصر بر وبلاگ شماها:

دکتر ربولی: بسیار ریز بین و نکته سنج و توصیف کاراکترها با جزئیات. ممنون بابت لحظات شادی که برای من ایجاد کردید.

عمه اقدس الملوک : دختری که دغدغه های زیادی دارد. همیشه در قطار است. سعی در تذکرِ رفتار و کردار نیک است و پرهیز از بدی ها. نقاد است و موفق باشی.

مهرداد عزیز: مفیدترین وبلاگ را به لحاظ محتوا ، شایسته وبلاگ شما میدانم. در عنفوان بی میلی نسبت به تورق کتاب، کتاب های زیادی را معرفی کردید و شیوه های مطالعه جدیدی را. نفست گرم و کتابت همیشه باز...

سارا: دغدغه های مادری شاغل با یک عدد سیبیلو. 

ترانه: خانمی که خودش را خوب می شناسد. با پسری که اولویت اولش مادرش نیست. در جستجوی یک همدمِ به تمام معنا... اما من فکر می کنم ابزارهای شما مناسب نیست. شما به خواستتون می رسید ولی از مسیری دیگر...

ارغوان زمان فشمی: پُر مغز و مختص نویس. خدا را چه دیدید شاید عنوان وبلاگ شما به زودی عوض شد. از قدیمی های وبلاگستان که حضورتان موجب دلگرمیست. یک پست با موضوع انحراف خاموش نوشته بودید که ای کاش نتایج یافته های آن جامعه شناس هم به اشتراک گذاشته می شد. 

بندباز: دروغ چرا؟ پیچ امین الدوله شما را بیش تر می پسندیدم. اولین مصاحبه وبلاگی.

منجوق: خانمی که توان مدیریتی خوبی دارد اما به آنچه شایسته آن است نرسیده است. دغدغه های محیط زیستی و حیوانات را دارد. 

پروانه: سال گذشته دو اتفاق خوب برایتان افتاد. ازدواج و مادر شدنتان. احساستان را کامل نه، ولی درک می کنم. زندگی شیرین تر می شود. باور کنید...

خانم چاق: یک مدیر که باز فکر می کنم به جایگاهی که شایسته اون هست نرسیده. یک اخلاقی داره و اون اینه که پایان تمام پست هاش بابت چیزهایی که داره خدا را شاکره. 

دزیره: چیز زیادی از شما برای گفتن ندارم. شاید باید مدتی بگذره تا با کاراکترهای نوشته های شما آشنا بشم. 

گُنگ: هنوز برای من سواله که چرا پست های شما ناپدید میشن. اینجا می نویسین تا بمونن. نظرات دیگه چرا؟

آذر: پزشکِ خوب و کم نویس.

صبا: خانمی با دغدغه های خارج نشینی و با اراده بالا. 

لیمو: دختری با احساس، با معلومات و خوش اخلاق. 

گلابتون بانو: خیلی ساله مشتری وبلاگ شمام. یک خانم خانه دار با دو فرزند. گُل پسر گفتن شما چقدر شیرینه. خدا بچه هاتون را در سایه پدر و مادر براتون حفظ کنه. 


جای خالی خیلی از وبلاگ نویس های قدیمی خالیه. ببخشید اگر خیلی ها در ذهن من الان نمونده.

بابک اسحاقی، محسن باقرلو، طودی، اردیبهشتی،کودک فهیم، دکتر نفیس، دکتر آرش(پزشک قانونی)، زن بابای امروزی، مهدی کافه کتابت، زهره فولادپور، مریم یادگار، عسل مهر(نجواهای دریایی)، فاطمه خجسته، بانوی بهمن ماه، صحرا، ترنک دانایی،هاله بانو، وانیا، کافه تیراژه، مشق سکوت، حرف های صد من یک غاز و ...